mandag 9. januar 2012

Gode marsvingutter til salgs

Da har tiden kommet for å selge noen av de hvite snøballene mine. Vil egentlig ikke, men jeg kan jo ikke beholde alle. Hanner har jeg nok av foreløpig, noen av dem svært lovende.
Ananias er etter Tablita og Rockford. Han er lang og stretete akkurat nå, midt i slyngelalderen ;-) Men jeg tenker han vil utvikle seg fint når han blir større.

Ambrosine's) Ananias, boar self pew f. 31/7-11
Hexagon f. 5/11-11 er en fin pew crested hann som jeg gjerne skulle beholdt selv. Siden jeg beholder søsteren får han nok gå denne gangen. Håper noen andre kan få glede av ham i avl eller på utstilling.

(Ambrosine's) Hexagon f. 5/11-11


(Ambrosine's) Hexagon f. 5/11-11
Broren Chevron er en lovende pew som jeg også tror har stort potensiale.

(Ambrosine's) Chevron f. 5/11-11

Alle tre selges til utstilling eller avl registrert i NMK - 350,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar