torsdag 25. november 2010

Vaskedag

Litt senere enn jeg hadde planlagt, men så blir det ikke alltid som man planlegger. Siste klargjøring til utstilling! Litfari er en klissen nøtt - bokstavelig talt - som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Skal jo liksom gjøre rent fettkjertelen bakpå - men på Litfari er det like klissent etter 8 runder med Zalo... Da får det heller være. Det vil jo ikke være noen bombe om dommeren kommenterer det, så jeg får fokusere på andre ting som kan bli sagt om ham. Han ser forøvrig ut som et pinnsvin etter vasken med lang, brungrå pels som stritter rett ut! Søøøt er han...

Ellers har det gått unna så busta fyker igjen. Tydeligvis har en av jentene hatt løpetid, så nå har ikke fullt så liten Bambus igjen stukket av - 5 ganger - og til slutt endt i buret til Sylvester. Det gikk greit inntil de to til sammen brøt seg inn til jentene vegg-i-vegg. Sockan er jo drektig, men nå var det vel Ivory som fikk en runde med gutta - uvisst hvem av dem... Men - gutta boys har i ettertid nesten drept hverandre - med blodflekker overalt. Det ser ut til at det er Bamboo som har fått et par bitt under haken, ellers ser jeg ikke noe på Sylvester. De tåler ikke trynet på hverandre nå, så de bor ikke sammen lenger... 
Jaja - det ble kanskje litt mange hanner, men noen av dem oppfører seg eksemplarisk. Lille Charming trives tydeligvis sammen med Mercedes. Krembolla og lille Snøball  har fått hvert sitt bad og blir fine griser å vise fram på lørdag. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar