søndag 28. november 2010

Utstilling i Fredrikstad

Synes jeg klarte meg bra på min første utstilling! Koselig var det å se igjen kjente og hilse på mail-venner i virkeligheten. Fikk masse god hjelp av Elisabeth til å vaske kladde-rumper på gutta boys, og det sikret nok certene på begge to. Får nok anskaffe tannbørste til neste utstilling og børste ivei... Elskede lille krembolla mi fikk BIS 2 i pet, to certer og er nå pet champion! Kjempestolt av ham da han satt som en prest på brettet sitt og var bare helt nydelig... Helt greit at Elisabeths uuttalelige vant over ham! ;-)

Med Sunbath og Neco gikk det vel som ventet. Jeg hadde som ventet trimmet litt feigt og latt pelsen bli for lang, men det visste jeg jo også da jeg fikk for lite tid. De fikk grei kritikk begge to, og Neco fikk med et cert! Sunbath er liten og stretete ennå, så det var heller ingen bombe å få høre. Tenker jeg stiller dem igjen neste gang, så skal i allefall pelsen være godt trimmet. 

To små jenter ble også med hjem - Quintina og Donita. De er knus-søte begge to! Takk til Stine som lot meg få dem med - selv om hun også ønsket å beholde dem. Håper de trives her og at de kan føre sine søthetsgener videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar