søndag 12. desember 2010

Nye ansikter

Gizmos Flipa

Obsessions Abu Dhabi

Obsessions Touch of Yasmine
 Turen til Danmark var slitsom, men jeg er veldig glad for at jeg fikk disse fire godklumpene hjem!
Nå er letingen etter avlsdyr i utlandet avsluttet for denne gang, så nå begynner en ny fase med å forvalte dyrene jeg har hentet hjem.

Det blir spennende å se hva jeg får ut av kombinasjonene og ekstra spennende om jeg klarer å rendyrke de trekkene som chinchillaen skal ha. For meg som har holdt på med kaniner er chinchilla-tegningen selvsagt og vakker, men jeg tror nok at særlig for de som har holdt på med sølvagoutier vil chinchillaen representere alle trekk man forsøker å bli kvitt - på en gang!

Nykomlingene har alle typiske tegninger og har samtidig god sortfarge. Et par av de jeg kanskje trodde var cinnamon agoutier er nok heller sølv agoutier med svak sortfarge.

Det blir også spennende å se om jeg kan få fram gode kjæledyr til utstilling. Mange av de jeg har nå er gode typer med attitude, og med godt stell skal de forhåpentligvis hevde seg på pet-arenaen. :-)
Obsessions Quidditch

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar