tirsdag 8. februar 2011

Nye go'griser!

Det har virkelig tatt sin tid, men nå tror jeg at jeg har funnet grisene mine. Jeg måtte en tur til Sverige for å finne dem, men tror det var verdt både ventetid og lang reise. På bildene ser de kanskje ganske like ut, men lille Ironman er definitivt liten og søt. Han er født hos Emma,  men er ikke i slekt med de andre fra Muffe's som jeg har fra før. Jeg har store forhåpninger til ham både som utstillingsgris, avlsgris og ikke minst kosegris. Amanda har lagt sin elsk på ham og han får så mye kos og nuss og godbiter han bare orker.
Muffe's Ironman

 Jeg har mye å takke Anki for. Hun har latt meg overta to av sine vakre griser, og atpåtil passet på dem en halv evighet og ventet på at jeg skulle komme over å hente dem. Nå fikk endelig til et besøk, og da viser hun seg å være ei topp jente som jeg har mye mer enn marsvin til felles med! Det blir nok flere besøk hos henne, og jeg håper vi kan holde kontakten. Rockford og Scarlet skal iallefall få et godt hjem her, og jeg skal forvalte Ankis dyr med stor respekt. De andre Mosaique-dyrene er også flotte og jeg følger dem i spenning.
Det blir også spennende å se hva Scarlet og Rockford får til på utstillingen i Fredrikstad den 26.februar. Nå skal det nappes!

Mosaique's Rockford

Mosaique's Scarlet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar