søndag 24. oktober 2010

Tullemor sliter

Uten at jeg vet grunnen til at Tullemor mistet ungene, ser jeg jo at hun sliter nå etterpå også. Idag kom det enda en etterbyrde med blødning, og det er vel ikke noe godt tegn. Hun er blitt pjusk og tynn, og selv om jeg ser at hun kaster seg over frisk mat jeg kommer med, blir lite spist i det lange løp. Må skaffe henne ekstra næring i morgen, og håper det gjør susen. Hun har ennå litt kroppsvekt å tære på, men jeg er bekymret for om fordøyelsessystemet hennes fungerer som det skal.
Lille bylleklumpen min virker i fin form iallefall, og åpningen har lukket seg helt nå. Det er fremdeles en stor klump under huden,  men kanskje vi bare må vente på at den kommer til overflaten av seg selv. Selve klumpen virker smertefull for henne, og det har ikke vært noen option å skvise på den.
Hun spiser med god appetittog spretter rundt i det lille buret sitt. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar