mandag 11. oktober 2010

Utstilling og flere unger

Det ble utstilling i Grimstad på meg likevel etter mye om og men. :-) Siden NMK insisterer på å holde disse utstillingene utenfor allfarvei, har det vist seg nesten umulig å komme dit uten bil. Jeg var superheldig og fikk overnatte med Elisabeth og Lisbeth, og fikk haike både til og fra lokalet. Det var ikke mange påmeldte der, naturlig nok, men vi som var hadde det trivelig!
Tror det var et lurt trekk å komme seg dit uten dyr. Siden jeg er fersk med utstillinger, var det mye å lære og mange feil å gjøre før en kommer dit. Nå stiller jeg nok bedre forberedt til utstillingen i Fredrikstad - og gjør forhåpentligvis færre feil der enn jeg ellers ville gjort.
For en utenforstående er det mange interne ting å sette seg inn i. Bare det å holde greie på inndelinger i premieklasser var en utfordring også dommerne slet med.

Vel hjemme igjen, fikk vi tre små nøster igjen på søndag. To sorte hanner og en flerfarget jente. Merethe ville beholde jenta, men de to andre skal selges. Molly og Rose går i samme bur og har begynt å brumme litt på hverandre, men ungene synes tydeligvis det er topp med to mødre! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar